Härlig känsla

Min trilogi bygger på en profetia och ska jag vara ärlig har jag klurat på exakt hur sista delen ska sluta. Upplösningar ska verka omöjliga att sluta bra men så händer något oväntat som vänder oddsen för huvudkaraktären. Precis ett sådan slut har jag plötsligt som i ett magiskt moment fått till mig. Jag modifierade profetian och där var svaret. Shit vilken känsla!!! Profetian avslöjar till och med hur men är omöjligt för läsaren att begripa. Precis så som Nostradamus profetior är. Vete fanken om jag kan somna ikväll :D.

6 tankar på “Härlig känsla

    • Hehe, jag jobbar på den så fort jag kan :). Kul att jag väcker nyfikenheten hos er där ute :))! Det gör att det blir extra roligt att färdigställa del ett. Jag har börjat lite på del två men den får vila nu. Ibland undrar jag om allt får plats i tre delar men blir det en fjärde så blir det :p.

  1. Wow alltså, du kan ju verkligen göra en nyfiken!!! Låter bra att du håller på med del ett för då betyder det att det finns mycket kvar att se fram emot – perfekt!
    Profetior, det ordet låter väldigt mäktigt! Mycket power i det ordet, spännande!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.