Då var jag hemma igen

Det var ett jättebra och roligt dygn på Knistad konferenscenter. Mycket matnyttigt för jobbets räkning men också trevliga människor att leka med. Ja vi lekte faktiskt – fångarna på fortet. Ingen hamnade som tur var inte i fängelse på loftet. Vi fumlade i mörker, sköt pilar och flög genom luften. Mitt lag kom på andra plats. Här är beviset.

20120830-175626.jpg
Jag hade faktiskt inte tid att sakna mitt manus. Schemat var fullspäckat ända till sent på kvällen. Maten var fantastisk och jag kan verkligen rekommendera Knistad om ni letar bra ställe för rekreation, golf eller konferens.
På vägen hem utnyttjade jag tiden till att planera min ändring i manuset var den ska ske istället och hur det andra ska justeras. Två timmar till fritt tänkande är kvalitetstid för en tvåbarnsmamma :).

4 tankar på “Då var jag hemma igen

    • Mina barn bråkar ganska sällan i bilen tack och lov men det är ändå inte rätt tillfälle för reflektion för jag får alltid svara var femte minut på hur långt det är kvar tills vi är framme :).

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.