Sol och sköna dagar

Vädret är alldeles för fint för att skriva ett blogginlägg. Men eftersom det var några dagar sedan jag skrev här summerar jag kort. Helgen har tillbringats i Stockholmstrakten hos min mans föräldrar. Dottern och jag tog pendeln till city och shoppade bland tusentals andra som också ville njuta av det vackra, soliga Stockholm som verkligen bjöd på sin finaste sida. Lördagen åkte vi hem till Värmland igen och söndagen har ägnats åt att fira en 50-åring. Som ni förstår har inte mycket redigerats i mitt manus. Är ändå rätt nöjd med förra helgens prestation på sextio sidor så ledigheten var förtjänad. Hoppas ni också haft en ljuvlig helg. Men nu är tekoppen fylld och skrivdörren stängd. Dags för lite jobb.

10 thoughts on “Sol och sköna dagar

  1. Jag har passat på att lata mig en del, hehe, men ska försöka sparka igång bloggandet igen.
    Låter som du har haft en riktigt härlig helg! Massor med redigeringspepp! :)

  2. Ibland är det nog bara bra att låta texten vila medan man gör annat kul. Att sedan få börja skriva eller redigera när man har längtat ett tag brukar oftast ha positiv effekt.

Kommentera

