Laddar med böcker

  
Thule kom med posten häromdagen som recensionsbok och de två andra köpte jag idag för att ta med mig på resan till solen om ett par veckor. Då passar det med en tungviktare som Odinsbarn. 

Jag inväntar ytterligare en recensionsbok från Annorlunda förlag som jag längtat efter ända sedan jag läste första delen, Tredje Principen, i trilogin.

Just nu läser jag Själlös av Gail Carriger.

  
Jag får lägga på ett kol om jag ska hinna med Thule innan resan. Annars får den helt enkelt hänga med den också. Kan behövas ett bokförråd om man ska ligga vid poolen i två veckor. 

10 thoughts on “Laddar med böcker

    • Man skulle kunna tro att du känner mig ganska väl för ja, jag blir lätt uttråkad ;) Så jag kommer med all säkerhet inte att ligga som en säl vid poolen utan ge mig ut på expeditioner av olika slag. :)

  1. Odins barn har jag också tänkt ägna mig åt snart. Måste bara komma lägga den på min långa beställning… för jag behöver ju verkligen mer böcker. Jag har ju rensat ut fem.

Kommentera

