Trädavverkning pågår

Just nu är det väldigt tyst här på bloggen. Anledningen är att jag ägnat mig åt att städa huset och umgåtts med mina barn. Den här helgen kommer jag att ägna mig åt trädfällning. Nåja. Inte jag kanske. En arborist snarare. Min pappa kommer med vedklyven och extra motorsåg så vi kan bygga upp ett vedlager inför nästa vinter. Nu vet ni varför det är stiltje här på bloggen ett tag. 

Jag hoppas snart komma igång med recensionerna igen. Jag har några läskiga noveller att läsa från Swedish Zombie förlag. 

2 thoughts on “Trädavverkning pågår

Kommentera

