Symboler på rea

Jag fick tag på boken jag ville ha i morse. Och bara fem minuter behövde jag stå i kö. Jag sneglade lite snabbt på de andra böckerna men min bokhylla tillåter inte fler böcker nu. Istället avvaktar jag e-bokrean. Någon som vet när den börjar? Tydligen inte samtidigt med den vanliga bokrean.

Ser ni den läckra kassen? Den kom med posten i förra veckan och häromdagen kom e-boken med mailen. Ett recensionsexemplar från Anna Jakobsson Lund som skrivit den. De tre första kapitlen har jag redan läst som smakprov och det har gjort att jag verkligen längtat efter att få sätta tänderna i den här boken. Recension kommer att komma på bloggen så fort jag läst klart den.

9 thoughts on “Symboler på rea

  1. Jag har inte varit i stan och kollat än ens. Vem har jag blivit??????
    Å andra sidan har jag inte plats med mera. Och man kanske fyndar nåt lite senare ändå.
    Tecken symboler verkar intressant! :D

Kommentera

