Nu är det gjort

Tryckte på skicka-knappen. Men jag hoovrade över den ett tag. Tänk om jag missat något? Tänk om jag skrivit något som är helt kocko? Nu är det gjort i alla fall. Manuset är på vift och nu är det den där jobbiga väntan på svar som återstår. Dags att ta tag i allt annat jag inte hunnit med. Jag har massor av böcker och noveller att läsa. Recensioner att skriva. Research att göra på en karaktär som ska få mer utrymme i del två. Allt har fått stå åt sidan för att få det sista klart. Men nu är jag där. Fattar knappt att det är sant. Nu ska jag försöka samla ihop nerverna och börja tänka på annat. Som del två. Försöka kan jag ju.

16 thoughts on “Nu är det gjort

    • Absolut! Men jag känner mig själv. Snart måste jag umgås med mina karaktärer för att inte bli odräglig här hemma. Tankarna snurrar redan runt tvåan. :-)

  1. Ja vad bra! Och fira det och sen kastar du dig över tvåan. För det är också en grej med att fortsätta när du har allt i färskt minne.

  2. Jag håller också tummarna! Det är lite skönt att få tid till annat en stund också så man hinner med sådant som du nämnde:) Superbra jobbat!!

  3. Tack alla ni för hejarop och tumhållande! Det är så roligt att jag kan dela den här resan med alla er för jag skulle explodera om jag inte fick pysa här om hur fantastiskt det känns att nå det här delmålet. En kram till er alla <3

Kommentera

