Fyra meningar

Jag överraskade mig själv med att skriva en sammanfattning på fyra meningar vad mitt manus handlar om. Tack för ert pepp!  Det hjälpte verkligen. Om sammanfattningen (baksidestexten) blev bra är en annan femma, men men… nu är det sammanställt och nu är det dags för det personliga brevet. Känns väldigt motigt att skriva om sig själv.

För att peppa mig lite extra lyssnar jag på den här mycket intressanta intervjun av Mats Stranberg, Sara Bergmark Elfgren och Maria Turtschaninoff som handlar om flickbilden i fantasy. http://urplay.se/Produkter/185148-UR-Samtiden-Bokmassan-2014-Flickbilden-i-fantasy

4 thoughts on “Fyra meningar

    • Det de pratar om på seminariet som de gillar är ju precis den typ av berättelse jag har skrivit. Jag blir jättetaggad av att få iväg manuset nu men det är ändå en massa småsaker jag måste fixa först. Frustrerande!

Kommentera

