Big block

Vet inte vad som hände. Det tog bara stopp. Är så trött på hela manuset att jag inte tänker se åt det på ett par dagar. Till veckan ska jag göra det när jag är på tjänsteresa och har ensamma timmar på hotellrummet, men innan, det vete katten. Bästa botmedlet är att läsa så det ska jag göra.

Helgen har tillbringats med svärföräldrar som varit på besök och så var jag på rock-konsert med 10-åringen i lördags. Helst ville hon inte slita sig från sitt nya dataspel Sims men när vi väl var på plats och Amaranthe drog igång blev det fart på både henne och mig. Synd bara att de spelade en halvtimme, sedan tog D.A.D över och då var Sims mer intressant igen. Fick henne att stanna en liten stund extra så jag fick höra några låtar av det pigga, danska rockbandet.

6 thoughts on “Big block

    • De var skitbra! Hade gärna stannat längre för att lyssna mer på dem men jag ville inte att dotterns födelsedagspresent skulle bli en tråkig upplevelse. Hon fick ändå se Amaranthe och var superglad för det.

  1. Kan ju vara bra med en paus för att inte bra när man är trött på manus. Och medan man själv sätter deadlines, då är det inget som hindrar att man läser i stället. Du hittar tillbaka sen igen när det börjar rycka i fingrarna.

    • Det rycker inget i fingrarna än men imorgon när jag bor på hotell så ska det redigeras oavsett. Då är det till att kavla upp ärmarna och ren envishet brukar göra att skrivkrampen går över.

Kommentera

