Rensar huset

Det har inte blivit något redigerande de senaste två dagarna. Jag har fått städmani. Röjer runt som värsta bulldosern i huset. Och vad skönt det känns. Fint blir det dessutom inför midsommarhelgen. Skrivtid vet jag att jag kommer att få om ett par veckor ändå då barnen åker bort till mormor och morfar några dagar.

Sent igår anmälde jag mig till min första skrivarkurs någonsin. Författarkliniken som går av stapeln 20-21 september i Stockholm. Efter en snabb check med maken var det bokat och betalt. Bland annat så är det min lektör Jenny Bäfving med sin kollega Johanna Wistrand som håller i det tillsammans med en massa andra inspiratörer i bokbranschen. Det här ska bli så otroligt kul och spännande. Wohoooo…

12 thoughts on “Rensar huset

Kommentera

