Galen morsa

Kanske inte riktigt galen men lite wild ändå. Det var jag igår när döttrarna efterfrågade en tjejkväll. Bara vi tre tjejer i familjen. Mysa och äta gott, typ sådär. Visst. Varför inte? Maken var bortrest så jag överraskade dem med piroger, dricka, popcorn och lite choklad efter fritids. Film och brasa i spisen blev det också. En lill-lördag helt enkelt.

När de lagt sig, nöjda med kvällen fick jag min tid med manuset och redigerade en stund. Jag trooor att jag ändå ska få in scenen jag vill ha. Snart, snart är jag där.

3 thoughts on “Galen morsa

Kommentera

