Habegär på bokhandeln

Idag tog jag en sväng in på bokhandeln för att köpa inbjudningskort till dotterns kalas. Då hittade jag Åsa Hellbergs nya bok och tvärnitade. Jag tog upp den, klämde och kände. Vill haaaaa, tänkte jag men lade tillbaka den och insåg att jag måste försöka få tag på den som e-bok istället. Bokhyllan är alldeles för knökafull för att jag ska kunna pressa in en ny bok.

Det var som om ödet ville jäklas med mig. När jag öppnar mailen på telefonen ungefär en halvtimme senare ser jag att Bonniers bokklubb som jag är med i, erbjuder Åsas och Helen Fieldings nya; Bridget Jones – Mad About The Boy för bara 238 kr. Tillsammans!!! Det gick fort att trycka på knappen ”Köp” kan jag säga. Nu har jag två mysiga böcker att se fram emot.

20140307-202209.jpg

8 thoughts on “Habegär på bokhandeln

Kommentera

