Är det bara jag…

…som har problem med Goodreads uppdateringar i widgetarna på bloggen? Nu har jag läst sex böcker och det står fortfarande fyra i widgeten för 2014  Reading Challange. Inte ens den senaste lästa ”så gör jag” av Bodil Malmsten syns i widgeten för lästa böcker.

Febern har släppt men förkylningen har mig fortfarande i sitt stadiga grepp. Jag hoppas den där glaskupan runt mig lyfts bort snart. Jag har försökt ge mig på redigering men hjärncellerna klarar inte av annat än att läsa texten. Att tänka ut nya ord och konstellationer är som att klämma ut sirap ur en spruta. Knappt jag klarar skriva det här utan att det blir rappakalja. Återgår väl till mitt honungste och läsande…

3 thoughts on “Är det bara jag…

  1. Har du lagt in vilket datum du avslutade den? Min är också lite seg, men den brukar bara ta några timmar. Man måste lägga in slutdatum, annars räknas de inte med.

    • Ja, ser man på :-). Jag ska kolla upp det där med slutdatum. Tror jag fyllde i det… Antagligen är det någon agent (tekniskt begrepp) som körs i bakgrunden efter en viss tid. Men för Challenge-widgeten verkar koden vara fel eftersom jag avvaktat i dagar.

Kommentera

