Lackar mot jul

I lördags lyckades jag med konststycket att baka och sätta ihop två pepparkaks-torp. Garneringen står mina barn 6 och 9 år gamla för. Minsta tjejen valde att äta upp non-stopen istället för att dekorera huset med det. Men det rosa kak-monstret (längst ner till höger i bild) förärades två gula ögon vilket får mig att undra om hon tjuvläst mitt senaste kapitel. Hmm…

2013-12-14 19.46.52

Att jag lyckades med detta konststycke är ett under, men vill ni se ett riktigt mästerverk ska ni kolla in den här bloggen. Ett kinesiskt slott med drakar. Helt otroligt vad vissa kan.

One thought on “Lackar mot jul

  1. Vilka söta:o) Jag skulle inte kunna göra de där två torpen heller, är helt hopplös på allt sådant där. Har ingen skapande ådra alls ( förutom att jag älskar att skriva då:o) )

Kommentera

