Bloggtorka

Det händer inte mycket här på bloggen men det beror på att jag inte har en lugn stund över att tänka ut något att skriva. Det går i 120 knyck och lugnare lär det inte bli med bara sex veckor kvar till jul. I år ska den firas i hemmets lugna vrå. Nu ska ungarna få njuta av en jul utan flera timmar i baksätet på en bil.

Väntar för övrigt på svar från ett förlag jag vågade mig på att maila. Jag vill veta hur jag ska lägga upp strategin framöver med redigeringen av första manuset. Vill inte peta för mycket förrän jag har ett nej.

17 thoughts on “Bloggtorka

  1. Vi ska också fira jul i hemmets trygga vrå, första gången faktiskt. Men hjälp att det bara är sex veckor kvar! Håller tummarna att du får ett positivt svar från förlaget du mejlade…

    • Normalt är jag en person som inte vill besvära men inte när det gäller business. Kunde kanske ha gett lite mer teaser om tvåan men det är som om man får tunghäfta i fingrarna och inte får fram något vettigt :-).

    • Ja, det är otäckt hur dagarna rusar iväg.Jag hinner inte ens hälften av det jag vill. Tvingar mig att rycka på axlarna åt det men undrar om det här verkligen är meningen med livet. Jag undrar inte på något dystert självdestruktivt sätt utan mer vart vi är på väg i den här galna karusellen med alla måsten. Har ändå bestämt att ta det lugnt i jul då jag är ledig och HEMMA :).

    • Lika överraskande varje år det där med julen. Funderar men inte mycket mer. Måste bli lite action här om det ska bli några julklappar under granen. Brukar ha som mål att vara klar med inköpen vid lucia för att undvika kaoset på stan.

Kommentera

