Ingen gratis bok

I förra inläggets kommentarer fick jag ett bra tips om att jag eventuellt hade en liten chans att få den fel-levererade boken gratis. Men nej. De erbjöd mig att skicka tillbaka den kostnadsfritt men se det ville jag ju inte. Nu är jag alldeles för nyfiken på den där galna mormodern som skjuter folk med paintballgevär och kör bil utan körkort. Jag behöll den och beställde även Gatukatten Bob. Som om jag inte har nog av böcker. Nåja, det är ett delikat problem. Nu ska jag försöka låta bli internet. Skaffade mig ett Twitter-konto idag. Förstår inte riktigt varför. Jag skulle ju minska ner på det där…

4 thoughts on “Ingen gratis bok

  1. Haha, smart bokförsäljning. Skicka fel böcker och hoppas att kunderna vill behålla dem. ;-)
    Hurra för twitter. Du ska se att det kommer bli kul, du kan ju ge det precis så mycket av din tid du vill.

  2. Måste erkänna. Jag fattar inte riktigt vitsen med twitter…
    Men det gör mig inte så mycket. När man bloggar så ”träffar” man ju folk. Har konversationer. Och det är ju jättekul! Får ju vänner mest överallt!

Kommentera

