Händer inget särskilt här

Det har varit ganska stiltje här på bloggen men jag har inte haft något särskilt att säga. Skriver på med ett par hundra ord om dagen och så har jag läst ut Drömgångare. Gaaaaah! jag säger bara det. Läs den! Om du gillar fantasy och S-F. Att läsa den var som att äta av dess aura och bygga en aura runt mitt eget skrivande.

Jag har försökt skapa en widget på högra kanten från Goodreads och vilka böcker jag läser. Den verkar inte funka så bra men den får vara där tills jag vet hur jag ska få till det. Just nu har jag inte börjat på någon ny bok eftersom jag vill njuta ett tag till av den senaste som följer med mig som en kringstrykande katt och då och då stryker sig kärvänligt mot mina sinnen.

3 thoughts on “Händer inget särskilt här

Kommentera

