Helgen är över …

… och tillbaka på jobbet. Kalaset för 9-åringen blev mycket lyckat och omtyckt av hennes kompisar. Att göra armband av glaspärlor var en hit som slog över förväntan. Det gick ett sus genom vardagsrummet när jag visade upp pärlorna och instruerade hur de skulle göra. Och vilka fantastiskt vackra armband de gjorde! Jag är verkligen imponerad av deras kreativitet och iver. Det var knappt de ville gå hem.

Hann också med att redigera tredje kapitlet på GP1. Fick feedback på första kapitlet och en fråga om det jag skrev om var självupplevt. Tack och lov inte men det tyder på att jag lyckats beskriva det trovärdigt. Bättre beröm kan man inte få, tjohoo.

5 thoughts on “Helgen är över …

  1. Ja kommer ihåg de där kalasen när man pysslade saker. Det var kul. Numera vill de helst gå på bio med kompisarna i stället. Mindre ansträngande för mig förstås…

    Vilken skön kommentar!

  2. Härligt! Att någon frågar något sådant är definitivt ett gott tecken!
    Vilket mysigt kalas de verkar ha haft! Det kommer de säkert minnas länge!

Kommentera

