Struligt men jag hann

När jag skulle ta tåget till Stockholm igår så började det inte alls bra. Ett godståg hade gått sönder och blockerade tågbanan så vi fick bussas till nästa orts station. En halvtimme försenad kom jag fram till huvudstaden. Sedan var det att kasta sig iväg för att hinna till Peters signering i gamla stan. Femton minuter innan stängning kom vi dit.

 

2013-06-28 21.03.57

Domovoi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu har jag den äntligen i min ägo.

Köpte en annan bok på bokhandeln i torsdags: Evermore, av Alyson Noël. I fantasins tecken givetvis. Blev lite sugen efter att ha sett filmen Beautiful creatures. Har börjat på Kaffe med rån men den får nog vänta även om den är lite kul. Men först Domovoi.

 

2 thoughts on “Struligt men jag hann

Kommentera

