Godisrester på tangentbordet

Det hittade jag nu på morgonen när jag öppnade datorn. Vad höll jag på med igår egentligen? Minns att jag skrev i godan ro. Inte så mycket men jag skrev. Antagligen försökte jag hålla mig vaken med socker. Kaffe är ju livsfarligt så sent på kvällen.

Idag blir det till att kolla om vi kan byta telefonoperatör utan att det stör internet. Gillar egentligen inte att krångla med alla dessa operatörer för mobiler, fasta telefoner och tv hit och dit. Nyligen skulle vi byta från en Tv-operatör till en annan men då visade det sig att vi inte kunde ha parabolen för att vår granne har för mycket träd i vägen. Om jag inte ville ha parabolen på en stolpe mitt på gräsmattan vill säga. Nej Tack!

Tidigare i veckan tappade jag min Iphone så att jag inte hörde den som svarade när jag ringde. Då fick jag erbjudande om en helt ny Iphone plus bättre kostnad om jag bytte mitt fasta abonnemang också. Nu måste jag som sagt kolla så att vårt internet inte pajar för det.

Annars ska vi in till stan idag och fira min systerson som fyllt nio år. Imorgon måste jag sätta ner potatisarna som är på groddning. Jag har alltid älskat att odla och om jag bara får välja en gröda att odla så blir det potatis. Inget går upp emot nyupptagen kokt potatis.

Angående min deppighet över mitt språk i första manuset så känns det mycket bättre nu. Trötta, grusiga ögon borde blunda istället för att granska manus :D.

Kommentera

