Ny skrivbordsbild

20130515-213325.jpg

Den här bilden hittade jag på Facebook nyligen och gjorde den genast som skrivbordsbild på datorn. Egentligen är det ingen som behöver säga det till mig, istället är det andra saker min omgivning säger till mig att göra. Hela. Tiden. Nu sover barnen så nu ska här skrivas. Egentligen borde jag titta in till er bloggare och se hur ni har det för det känns som en evighet men jag trycker ner det dåliga samvetet och prioriterar mig själv för en gång skull. Ni kanske tror att jag har övergett er men nej då, till helgen hoppas jag få lite tid att hinna ikapp lite :p.

11 thoughts on “Ny skrivbordsbild

  1. Hehe, ja, det budskapet är tydligt!
    Tycker du gör helt rätt, man måste faktiskt skriva i första hand och ta bloggandet, surf och mejl sist, annars hinner man aldrig skriva nåt.

    • Ja, så tänkte jag också. Det är så lätt att fastna i de sociala medierna och jag måste ju inte titta in där v a r j e dag :). Ibland tror jag på något konstigt sätt att jag bli bortglömd om jag inte visar livstecken med kommentarer hos er andra men jag begriper ju att det inte fungerar så. Jag har ju verkligen inte glömt bort alla er jag brukar titta in hos :D.

  2. Perfekt bakgrundsbild! Det är mycket som pockar på uppmärksamhet – jämt! Man får prioritera för att få nåt gjort. På Skrivminglet igår sa Ann Ljungberg att hennes erfarenhet är att det är de som har mest omkring sig som blir klara med sina böcker. Vi får ta fasta på det!

    • Jag tror också att det ligger mycket i det Ann säger. När jag har lite att göra på jobbet blir jag lat och inte ens den enklaste sak blir gjord. Men det är upplyftande att någon som hon säger en sådan sak :).

Kommentera

