Supertrött

Jag är helt sjukt trött. Så trött att jag inte ens orkade öppna datorn i går kväll och segade ner i stora fåtöljen framför teven (ja, jag vet att det inte stavas så). Det har fullt naturliga förklaringar med all logistik jag har på schemat. Därför har jag bestämt att jag troligen – jag säger troligen för man kan inte lite på mig :) – att göra en liten paus i mina inlägg här. Normalt gör jag ett varje dag men allt som är på gång upptar mitt fokus – MEN – håll utkik, för i början av nästa vecka får ni veta vad jag har för mig. Nyfikna? Bra :D!

PS: Det kan innebära att jag inte tittar in hos er så mycket men jag ska försöka hinna ikapp så snart jag kan för jag vill inte missa vad som är på gång hos er :).

8 thoughts on “Supertrött

  1. Jamen förstås ska du vila om du är trött. Och ja, när man säger så där, då blir jag nyfiken. Mycket. Det är ju jättelänge till nästa vecka. Ett år ungefär. Slöa och slappa och ligg lågt!

  2. Du behöver nog vila lite och koppla bort alla måsten och borden ett tag. :) Väntar också med spänning på att höra vad du har att berätta nästa vecka. :)

    • Ibland blir jag så trött att jag nästan känner mig sjuk, men nu börjar det vända. Alla måsten tär på min kropp och jag inser att jag börjar bli gammal :D.

    • Åh, det är jätteskönt att koppla av – bara man tillåter sig att få göra det. Manuset springer inte iväg eller går upp i rök även om det kan kännas så ibland :-). Karaktärerna springer ändå runt i huvudet och gör sig påminda att de finns :D.

  3. Oj, nu blev man ju lite nyfiken :) Personligen kommer jag nog att lägga lite mindre tid på bloggar/bloggande nu framåt våren/sommaren, men vi får se, kanske går det inte att hålla sig borta :)

    • Just våren och sommaren erbjuder andra aktiviteter med sina ljusare dagar och behagligare temperatur. Jag ska också dra ner på bloggandet under den perioden för att underhålla huset och umgås med familjen mer, men några inlägg i veckan blir det säkert :p.

Kommentera

