Skit också

Nästan varje dag har jag tagit en promenad in på Pressbyrån för att se om de har fått in det nya numret av Writers Digest. Nu har det gått två veckor och de har fortfarande inte fått in den och de har inget vettigt svar att ge mig. ”Det kanske beror på transportproblem från USA” var en kommentar. Då sa jag att den har kommit ut i handeln i Stockholm och då flinade de och sa, ”Ja men det är Stockholm det.” Jag bet ihop och sa att jag får söka den på annat håll.

Nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag har ett sista hopp till en annan Pressbyrå i stan. I värsta fall får jag prenumerera på den i digital form. Det är bara det att jag gillar att läsa tidningar liggande i soffan eller ute i solen och inte behöva släpa hela datorn med mig. Hoppas, hoppas de har den på den andra pressbyrån.

4 thoughts on “Skit också

  1. Du har åtminstone hopp om att kanske eventuellt få tag på den. Jag har gett upp. Väntar tills jag åker till Stockholm… Men visst är det irriterande när man vill ha tidningsvarianten och inte den digitala.

Kommentera

