Bloggen firar 1 år

Ballonger

Idag firar jag min bloggs 1-årsdag. Ett helt år där jag har träffat många nya underbara bloggare som inspirerat, peppat, tipsat, stöttat och gjort mitt liv rikare. Jag tvekade länge innan jag tog modet till mig att lägga upp den här bloggen. Skulle någon överhuvudtaget titta in här? Eller skulle jag pladdra på rakt ut i cybervärlden utan någon som helst respons. Jag var också lite skraj över om någon knäppskalle skulle sabotera med sjuka kommentarer. Men wow vilka underbara människor jag har träffat på här och på andra bloggar. Ni är fantastiska och gemenskapen är alltid med öppna armar. Här behöver ingen känna sig utanför och alla hjälper alla. Egentligen är vi konkurenter men istället ställer vi upp för varandra till max och peppar genast den som har en svacka. När det går bra för någon är det ingen som är missunsam utan vi växer med andras framgångar. Det är mer värt än alla diamanter, pengar och guld i hela världen. Kram till er alla! Känn er unika och bär huvudet högt för att ni bidrar med så mycket kärlek.

Hjärta Thank you

16 thoughts on “Bloggen firar 1 år

  1. Grattis! Det var ett bra beslut att börja blogga. Och det där med konkurrensen, tja, man skriver ju ändå inte riktigt samma bok så jag tror hårt på att man ska dela med sig, vilket man väl gör. Fira bloggen ordentligt!

    • Nej, det är inte någon negativ konkurens i den här branschen. Böcker kan man köpa hur många som helst så det är inte som att välja en bil för de kommande fem, tio åren :D. Kram!

  2. Hurra, för bloggen och för dig. Jag är så glad att du gjorde slag i saken och startade den, för annars skulle vi ju inte ha träffats! :)

  3. Oj, redan 1 år, grattis! Tänk vad många människor man lär känna via sin blogg, såna man aldrig skulle fått träffa annars! Det är fantastiskt!

Kommentera

