Något fantastiskt har hänt

Min underbara skrivarvän Katarina har äntligen lyckats med det nästan omöjliga. Idag skrev hon under ett kontrakt med ett förlag för att ge ut sitt manus som en BOK. Jag är så lycklig för hennes skull att jag inte kan hejda tårarna. Äntligen får världen ta del av hennes berättelse. Det är är så oerhört peppande även för min egen del att det faktiskt går att nå igenom det där till synes omöjliga nålsögat. Jag önskar dig en underbar framgång med boken och alla andra böcker som kommer att komma. Du förtjänar det här efter allt hårt slit med blod, svett och tårar, men framförallt för att du är en talang och talanger ska få visas upp. Men det bästa av allt är faktiskt att du är min vän <3.

7 thoughts on “Något fantastiskt har hänt

    • So am I <3!!! Herregud, jag fattar knappt att det är sant och ändå hade jag det på känn. Längtar tills jag får ha din bok i mina händer och signerad ska den vara :)).

    • Ja, coolt och välförtjänt :). Känner en stor otålighet att själv få skicka in mitt manus nu. Vad har jag kvar … kanske trettio sidor att korrigera. OMG. Snart är jag Klar =).

Kommentera

