Se där ja

Prick klockan 22.30 i går kväll nådde jag sista ordet med den egna korrläsningen/redigeringen. Eftersom de sista tjugo sidorna är klimax på hela berättelsen så tajtade jag in den lite men det behödes inte så mycket. Bara några små ändringar i gestaltningen och lite andra ordval i dialogerna.

Jag är lättad. Fri. Fattar knappt att jag snart nått vägs ände. Nu återstår bara mina testläsares anmärkningar. Några ligger för genomarbetning men 45% av manuset är 100% klart. Wohoo …

10 thoughts on “Se där ja

    • Haha, ja herregud vad jag njuter :). Än är det inte helt klart men det som återstår är ju bara lite justering av bokstäver och ord i stort sett. En baggis :)).

Kommentera

