Fynd på Dito idag onsdag

Bara idag finns Magikerna av Lev Grossman som e-bok för 49 kr.

20130306-202054.jpg

Här är direktlänken.

Jag läser den själv just nu, och tycker ni om att läsa om magi och liknande rekommenderar jag boken. Själv föredrar jag en pappersbok men e-boksvarianten är inte heller fel, särskilt inte till det priset.

Jösses – ser nu att jag har passerat 10.000 views! Helt otroligt. Det kunde jag inte ha föreställt mig för snart ett år sedan (4 april) när jag startade den här bloggen. Tack alla ni som tittar in här! Ni har varit och är ett stort stöd för mig. Allt ert peppande är värt oerhört mycket!

4 thoughts on “Fynd på Dito idag onsdag

    • Ja, bara för att jag gillar den hittills behöver det ju inte betyda att jag tycker om slutet. Jag ska ge en kort bedömning när jag läst klart – I promise :).

Kommentera

