Inte mycket gjort idag

Manuset får ligga lite åt sidan idag. Lilltjejen fick magsjuka inatt så jag får pyssla om henne när hon inte sover. Jag hann ändå med väldigt mycket igår och blev klar med alla de små förändringar jag hade tänkt mig. Passade också på att dela upp ett aningen för långt kapitel till två. Tajtar upp dialoger just nu när stackars lilla hjärtat sover här intill mig. Har läst ut en bok också. Sonjas hemlighet av Åsa Hellberg. Kunde inte hålla tårarna borta, så tagen blev jag i slutet ;). Älskade den här boken precis lika mycket som den första (Sonjas sista vilja). Kanske jag kan nå målet att läsa en bok i månaden ändå?

6 thoughts on “Inte mycket gjort idag

    • Jag hoppas att det har vänt nu. Känner mig inte helt okej själv men jag brukar få inbilningsmagsjuka när barnen har den äkta varan :-).

    • Jag ÄLSKADE den!!!
      Dottern repade sig ganska snabbt och i morgon måndag har vi en sådan där VAB-dag där vi kan må gott tillsammans. Dagis har en 48-timmarsregel innan de får vara tillbaka som jag önskar att fler föräldrar kunde respektera.

Kommentera

