Nu ska här redigeras

Lilltjejen ligger i sin säng och tycker synd om sig själv. Sängen är för hård och hon vill hellre sova i mamma och pappas säng :-). Mammas hjärta är också hårt, särskilt när hon vet hur busig den där lilla ängeln är :D.

Under tiden sitter jag utanför hennes rum och har laddat med en tekopp – inte vilken tekopp som helst. Precis en så där stor härligt vacker som jag tänkt köpa mig så länge och så dyker underbara Katarina upp och ger mig precis en sådan :))). Tyvärr kan jag inte ge er en bild ännu eftersom det blir väsen i rummet bredvid om jag ska hämta telefonen för att ta en bild. Ni får hålla er till tåls :-). Nu ska jag redigera några ord.

Kommentera

