I say no more :-)

20121103-183627.jpg

14 thoughts on “I say no more :-)

    • Ja :-). Men jag blir inte klok på hur jag öppnar mitt manus i det sparade filformatet odt i vare sig word eller Scrivener. I värsta fall får jag väl göra om formatet i den gamla maskinen.

    • Jag fick bita i det sura äpplet och spara mitt manus i ett annat filformat. Fattar inte varför det skulle vara så svårt :D? Så ja, den är invigd. Det enda som krånglar är utgående mail. Ser inte att jag har gjort fel inställningar men jag får ringa internetleverantören imorgon.

Kommentera

