Två trevliga saker

Idag ska jag göra två saker som jag ser fram emot. För det första ska jag till biblioteket och köpa biljett till författarbesöket med Åsa Larsson. Den 24 oktober gästar hon vårt bibliotek och därför har jag fått överge Simonas Överenskommelser för Åsas första bok Solstorm. Sedan när jag kommer hem väntar tre skrivhandböcker av James Scott Bell i brevlådan. Katarina har pratat så varmt om dem och jag har sett flera av James skrivtips på Youtube som jag tycker är väldigt bra.

4 thoughts on “Två trevliga saker

Kommentera

