Prioriterat mitt manus

Jag har haft en mycket bra redigeringsdag. När jag började valde jag att inte öppna internet för då fastnar jag i era bloggar :). Ska ta mig en liten mingeltur nu ikväll så ni inte tror att jag har glömt bort er för det har jag verkligen inte.

I mitt redigeringsarbete har jag åstadkommit en helt annan vinkling mellan två personer som jag inte alls hade från början. Har just fått bekräftat från min fantastiska testläsare att jag är på helt rätt spår. Nu pirrar det så där härligt i magen igen att jag önskade att jag kunde skriva hela natten.

2 thoughts on “Prioriterat mitt manus

Kommentera

