Det var ju en baggis

Det var enklare än jag först trodde att göra om inledningen så att det inte blir en bakgrundsberättelse. Det som jag har tagit bort kommer bättre till sin rätt längre in i berättelsen. Först förstod jag inte hur jag skulle tänka men så började jag ana hur det tog form utan att jag riktigt kunde se det tydligt framför mig. Jag vet att det låter skumt men bättre än så kan jag inte förklara det. Då gick jag ut och klippte bort de där grenarna på häcken som hängde ut i vägen och så trillade poletten ner. Att gå ifrån och göra lite annat är alltid bra för att skaka om hjärncellerna lite.

5 thoughts on “Det var ju en baggis

    • Ja och slappnar man bara av och inte river upp himmel och jord i frustration så löser sig det mesta :). Stort tack till Åsa som fick mig att förstå vad jag skulle göra!!!

    • Tack snälla Åsa för att du fick mig att förstå hur jag skulle göra! Det var lite trögt i början men sen så klickade det :). Nu har jag lyckats få fram den underliggande hotbilden ännu bättre. Jiihaaa! Och inget skrivande på näsan ( hoppas jag :p).

Kommentera

