Jag älskar att börja på ett nytt manus

Jag börjar redan träffa nya karaktärer som jag inte har en aning om vilken roll de kommer att spela i fortsättningen och det här en del av det som jag fullkommligt älskar. Många saker faller på sin plats samtidigt som jag är nyfiken på hur fortsättningen kommer att bli. Jag vet ju de stora dragen men allt det där emellan är fortfarande helt okänd mark. Oh herregud! Nu fick jag en ny genialisk idé vad den nya karaktären ska ha för bakgrund och ge Helena en kick mot det som ska komma i manus tre. Är det här beroendeframkallande eller?

4 thoughts on “Jag älskar att börja på ett nytt manus

Kommentera

