Tävla om resa och inträde till bokmässan

Simona Ahrnstedt har en tävling med fina priser. Gå in och hjärta min recension. Tävla du med genom att skriva en recension på hennes outgivna bok. Ja faktiskt. På sidan finns instruktioner och tillräcklig information för att du ska kunna skriva en recension utan att ha läst boken. Använd din kreativitet och fantasi. Men glöm inte att hjärta min recension så hjärtar jag din :).

8/8 Förtydligande: Klicka HÄR för att komma direkt till min recension för att ge den ett hjärta.

9 thoughts on “Tävla om resa och inträde till bokmässan

  1. Jag försöker hjärta dig, men vet inte om det funkar eller inte. Tar det tid innan rösten syns? Kanske uppdaterar den i intervaller? Det skulle förklara varför en del ökar så många röster från ett tillfälle till ett annat.

    • Nej det ska ske på en gång men jag märkte att det inte fungerade med den datorn som jag hade lagt upp recensionen med. Pröva med mobilen om du har internet på den eller om du har en annan dator. Tack för att du vill hjärta mig :)!

  2. Nä, vi ligger lite efter, men testade en grej så nu har du fått en röst till! :)
    Tror du de tar hänsyn till unika röster eller är det bara mest hjärtan som vinner?

    • Jag tror att det är mest hjärtan som gäller. Troligen har de programmerat så att det krävs ett unikt IPnr, dvs varje dators unika identitet som gör att det bara ska gå att ge ett hjärta per dator. Så har man hundra datorer eller mobiltelefoner med surffunktion så kan man skaffa sig många hjärtan :).

      • Ja, och om man är riktigt hängiven kan man upprepa proceduren varje dag med alla sina olika mojänger!
        Men jag bor så nära så jag ska försöka åka till Bokmässan ändå. Ska du dit?

      • Inte om jag inte vinner :p. Jag har egentligen alldeles för mycket på gång med jobbet då och barnkalas att planera. Det var bokmässa i Åmål i helgen som jag hade tänkt åka på men jag var tvungen att köra minstingen till vårdcentralen istället. Så blev det med det :).

Kommentera

