Nulägesrapport

Imorse redigerade jag medan de andra sov. Lugnt och skönt. Det går i flygande fläng nu när stora delar faller på plats. Jag har en deadline till på torsdag då jag ska åka till mina föräldrar. Min kusin kommer dit med sin son på 4 år som jag aldrig har träffat. Hennes son alltså. Det ska bli så kul att få se dem. Hon har inte sett mina barn heller. Så är det med detta lands stora avstånd och livet som rusar på ;).

Efter att jag har kommit hem igen så ska jag lämna ett ex till en annan korrekturläsare. Jag är så spänd på om mina ändringar kommer att ge utslag.

4 thoughts on “Nulägesrapport

  1. wow, mycket på gång i ditt liv just nu. Tur att du verkar vara så bra på att hitta tid för skrivandet mitt i alltihop. :) Det tror jag är hemligheten. Om man ska se resultat måste man hitta en rutin, göra skrivandet till en daglig syssla precis som allt annat man ”måste” göra. Hejja!

    • Ja jag tar varje liten stund det går, om det så bara är en halvtimme. Sedan är det ju så att jag skriver inte för att jag vill, jag skriver för att jag helt enkelt känner att jag måste. Annars känns det som om jag håller på att bli galen :).

    • Oj? Och jag som tycker att jag egentligen borde skriva ännu mer :) Men jag måste ju vårda mina relationer också. Tack fina Helena.
      Kram

Kommentera

