Det lutar åt del två

Nu börjar den där konstiga känslan krypa sig på mig att jag börjar undra vad jag ska göra samtidigt som jag vet vad jag ska göra. Jag har fixat till slutet och fick på köpet ett bra uppslag hur del tre ska – nja inte sluta – men ge svar på sådant som jag har flikat in lite snyggt i den här första delen. Jag har flera sådana detaljer som kommer att återkomma i del två och tre men som läsaren inte kan räkna ut i förväg. Sådant gillar jag!!!
Nu har jag inga problem med att komma på vad jag ska göra nu när jag TROR att jag putsat färdigt för den här gången. Givetvis kommer jag att gå tillbaka till manuset pch redigera men först måste jag få in mer kritik från mina korrekturläsare. Så vad ska jag göra? Jo jag ska faktiskt ta och börja skriva på del två. Jiihaaa!!! Jag har inledningen ganska glasklar framför mig. Sedan kommer allt av sig själv för det har jag lärt mig av det här manuset. Bara jag har de större hållpunkterna klara så löser sig resten. Så min familj får lov att fortsätta se mig sitta så här :).

20120714-123730.jpg

2 thoughts on “Det lutar åt del två

    • 1400 ord har jag flowat ner. Det känns som att den första biten kommer att gå ganska lätt. Idag (måndag) är jag dock för seg och trött så idag blir det inga skrivna ord. Bara lästa :).

Kommentera

