Det kittlar i magen

Jag började på del två ikväll efter att alla andra bestyr var över hemma. Det är så hissnande att det kittlar i magen på mig. Jag har faktiskt ett helt manus bakom mig, nej en bok. För det är vad det kommer att bli oavsett vad förlagen tycker. Tack vare erbjudandet från vänner så ska den tryckas i några provexemplar. Och nu sitter jag och skriver på tvåan. Än så länge är det bara 257 ord men det går så lätt och fysiskt så kittlar det i magen av vad jag har klarat av. Just nu känner jag mig som en riktig författare. Det är stort, ogreppbart och underbart. Jag äääälskar att skriva. Nej nu ska jag fortsätta igen med första kapitlet på nästa äventyr.

2 thoughts on “Det kittlar i magen

Kommentera

