Äntligen hemma…

… igen efter fem dagar hos svärföräldrarna i Stockholm. Det har varit fantastiska dagar men det är alltid skönt att få komma hem till sitt eget och få pyssla med det man känner för. Efter att ha satt på en tvättmaskin, handlat mat och ätit middag har jag med stor förtjusning pillat på mitt manus. Jag gjorde en ändring som jag kom på sent igårkväll när jag försökte somna.Nu återstår det bara att bygga på slutstriden så att den inte upplevs för kort. Sen MÅSTE det få vara tillräckligt klart för att jag ska våga skriva ut det för korrekturläsning.

4 thoughts on “Äntligen hemma…

Kommentera

