Mycket bestyr

Igår hade jag en fantastiskt trevlig kväll på stan med en kompis. Vi njöt av god mat, vin och en underbart skön, varm sommarkväll.

Idag har jag städat, köpt present till svärfar och klippt gräset. Nu ska jag packa lite kläder inför resan till svärföräldrarna i Stockholm. Datorn följer med förstås men så mycket bloggande kommer jag inte att hinna med. De senaste dagarna har jag unnat mig att vara ute i den underbara solen men lite redigerande har jag ändå hunnit med. Den här redigeringsvändan har jag märkt att jag inte får sitta för länge åt gången. Jag har kommit på mig själv att jag läser orden men jag är någon helt annan stans i tankarna. Tankarna är på manuset som tur är men på helt andra saker än där jag för tillfället läser :).

2 thoughts on “Mycket bestyr

Kommentera

