Nästan allt klart inför midsommar

Jag har hunnit med mycket den här helgen utan stress. Igår rensade jag en rabatt, planterade blommor, skrev 500 ord (minst). Idag har vi städat hela huset, jag har slängt skräp på återvinningsstationen och handlat mat för hela veckan. Nu ska jag sätta mig och skriva färdig det nytillkomna kapitlet och förhoppningsvis hinna börja redigera på nästa kapitel. Tack vare Martha Aldersons tips har jag fått jättebra lösning på hur jag ska förstärka spänningen i slutet som jag nu närmar mig. Let´s write!

5 thoughts on “Nästan allt klart inför midsommar

  1. Yay! Go you!!
    Själv har jag huggit tag i redigeringsvända två med det samma. No mercy. Hoppas du får en skön midsommar ifall vi inte hörs. <3

    • Än är det några dagar kvar till midsommar. Ska du fjärma dig från omvärlden i fem dagar :D? Du har en imponerande disciplin. Värre än mig :).

      • Inte tänker jag fjärma mig från omvärlden… :) Jag kommer titta in här som vanligt, jag trodde mer att du kanske inte skulle ha tid att blogga. :)

      • Det är därför jag har gjort så mycket annat den här helgen så att jag SKA hinna blogga OCH redigera fram till midsommar :). Jag hann faktiskt färdigt kapitlet ikväll som jag hade som mål. Det känns jättehärligt! Mindre härligt imorgon kl 5:30 :p.

Kommentera

