Jag kan uppfylla hennes önskan :)

Läste på facebook idag att Peter Bergting lagt ut en länk till en recension av ”Smittad” skriven av Johanna Strömqvist. Ni kan läsa recensionen här. Det underbara är att jag kan faktiskt uppfylla recensentens önskan om mer urban-fantasy :). Jag blir så himmla glad när jag läser sådana recensioner :))! Om det finns en efterfrågan på det jag skriver är det ju fantastiskt. I och för sig var väl de andra recensenterna lite svalare men de var ändå helt ok. Yessss!

2 thoughts on “Jag kan uppfylla hennes önskan :)

Kommentera

