Hjärtat rusar av skräck

Jag har redigerat första kapitlet igen efter m y c k e t bra tips. Herregud jag är riktigt skakad. Det är en intensiv start och med de förändringar jag har fått till så är det riktigt skräckinjagande. Jag lever mig in i det jag skriver och när det är skräck så känner jag mig utmattad samtidigt som jag är euforisk att det här är inget som jag tror någon gäspar åt och lägger åt sidan. Ni får ta mig som skrytsam om ni vill men om skribenten själv inte känner för sin text är något fel. Faran är ju om jag är som de där wannabe´s i Idol som inte fattar hur dåliga de är. Nja, så illa får vi hoppas att det inte är. Jag har fått indikationer på att jag inte är ute och cyklar. Det är en STOR tröst. Envist och kritiskt redigerar jag vidare.

4 thoughts on “Hjärtat rusar av skräck

  1. Låter bra. Att hjärtat rusar medan man själv skriver måste bara vara en bra indikation. :) Nu redigerar vi så det ryker! :P

  2. Åh vad härligt det låter! Det är den bästa känslan när man rycks med och påverkas så starkt av sin egen berättelse. Lycka till med det fortsatta redigerandet.

Kommentera

