Jag har fått pris

Jag har fått ett Power award av underbara Anneli och Kati!

Motiveringen lyder så här:

”Jag ser många av mina bloggande vänner ha det tufft just nu. Separationer, dödsfall, refuseringar, nära och kära som farit illa, drömmar som gått i kras eller blivit väldigt svåra att uppnå. Det här är ett pris fullt av styrka och kraft. Inte för att ni egentligen behöver det för jag jag har aldrig sett starkare kvinnor än er som jag delar ut mitt pris till. Det här är snarare ett ”jag tror på din styrka och kraft”-pris. Ingen kommer undan livets berg och dalbanor och jag är imponerad av hur ni hanterar dalarna. Det här är ett pris fullt av beundran. Fullt av kärlek.”

Priset kom verkligen vid det rätta tillfället. Jag delar ut det här priset även till dig kära Anneli liksom Katarina Persson som har blivit när bloggvänner under den korta tid som jag har bloggat. Träffar jag på fler lika starka och modiga bloggkvinnor som ni så kommer jag inte tveka att dela ut det till dem.

2 thoughts on “Jag har fått pris

Kommentera

