Yes I did it!!!

Perioden mellan 20/7 2011 och fram till idag har jag skrivit, skrivit, skrivit, skrivit och skrivit. Idag skrev jag sista kapitlet. 9 månader tog det. Det motsvarar en graviditetstid. Nu ska jag pyssla om det jag har producerat så att det kan växa till något stort. När jag har pysslat, redigerat, lagt till och allt det där – då – ja då ska jag ta modet till mig och skicka in det till ett förlag. Jag är så stolt över mig själv att jag klarade det. Visst – jag är inte i hamn än men när jag startade den 20/7 för nio månader sedan hade jag ingen aning om att det överhuvutaget skulle bli ett manus av det hela. Nu har jag knåpat ihop drygt 143000 ord och lite till ska det bli. Vilket äventyr! Och det här är bara början mina vänner!

Kommentera

