ICAs matkasse

Sedan några veckor har jag varje måndag (idag tisdag) hämtat ICAs matkasse. Det är det bästa beslut jag tagit på länge att förenkla vardagen med allt vad det innebär. Barn som ska hämtas på dagis och skola, sköta hushåll och ovanpå det ett krävande jobb med många bollar i luften varje dag. Det här har gett mig mer tid till annat än planerande och enformiga middagar.  Så vad gör jag med tiden jag får över? Skriver förstås :-). Idag ska jag avsluta sista kapitlet och följa upp med en epilog tror jag. Men vem vet, risken är att epilogen blir för lång och då kan det lika gärna få bli ett kapitel till.

Kommentera

