Produktiv påskhelg

Trodde verkligen inte att jag skulle nå över 2000 ord den här helgen med tanke på att jag har varit bortrest. Det dramatiska slutet flyter på ovanligt bra, härligt flow! Jag hade med datorn till svärföräldrarna som jag besökte och fick små stunder där jag kunde plita ner lite. Bok nummer två vill ta allt mer plats i mitt huvud. Tyvärr får den vänta ett tag till eftersom jag måste göra om/lägga till i början av bok 1. Plus att jag måste gå igenom den för korrektur osv. Det är inte så illa det heller :-). Jag har en ledig dag imorgon också så vi får se hur långt jag kommer på sista (näst sista?) kapitlet då.

Kommentera

